قیمت تزریق بوتاکس , قیمت بوتاکس
می خواهیم بهترین مطالب پزشکی را در این وبلاگ منتشر کنیم امید واریم بهترین بهره را از وب سایت ببرید.
قیمت تزریق بوتاکس , قیمت بوتاکس
جمعه 28 دی 1397 ساعت 15:5 | بازدید : 65 | نویسنده : دکتر جوان | ( نظرات )

قیمت تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس , قیمت بوتاکس : همه ما نسان ها به صورت ذاتی طرفدار زیبایی می باشیم فاما زیبایی ظتهری برخی مواقع به علت عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار تغییر وتحولاتی می گردد یکی از این تغییرات ایجاد چین و چروک در صورت می باشد خطوط و چین ها ی پیشانی به صورت افقی در همه جای پیشانی بروز می کنند،این خوط و چین ها در برخی قسمت ها زادتر و عمیق تر و هم می باشند،کم کم بالا رفتن سن پیشانی دچار افتادگی می گردد و عضلات هم تلاش می کنند با لیفت این پیشانی را جبران نمایند،اما این کار موجب انقباض عضله و در نتیجه ایجاد چین و چروک می گردد.

تزریق بوتاکس
همان طور که می دانید ،ظاهر شدن چین و چروک نشان از بالا رفتن سن دارد از سوی دیگر احساس پیری کردن موجب تضعیف روحیه و کاهش اعتماد به نفس فرد می گردد ،از این روز امروزه مردم خواهان جبران این تغییرو تحولات پوست و جوان سازی و زیبا سازی پوست خود می باشند که برای این کار روش های مختلفی وجود دارد و یکی از این روش ها تزریق بوتاکس است.در صورتی که شما هم جزو افرادی می باشید که که از چین و چروک صورت خود یا خطوط ایجاد شده در صورتتان ناراضی م باشید و دوست دارید از شر آن ها خلاص شوید؟ما به شما پیشنهاد می کینم که از روش تزریق بوتاکس استفاده نمایید و در نتیجه ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

تزریق بوتاکس چه عوارض و اثراتی دارد؟

در حال حاضر یکی از روش های مورد استفاده برای برطرف کردن خطوط دینامیک یا خطوطی که با حرکت همراهند تزریق بوتاکس می باشد،که روی عضلات لایه های زیرین که شل شده اند و موجب ایجاد چین و چروک می شوند کار می کند.بوتاکس ویا همان سم بوتالینیوم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست است و بسیار سریع اتفاق می افتد و نیازی به بستری شدن ندارد و دارای دوران نقاهت و بهبودی کوتاهی می باشد.کسانی که می خواهند به صورت موقت از شر چین و چروک های صورت خود رهایی یابند می توانند از این روش بهره ببرند.

بیشتر بیماران از تزریق بوتاکس رضایت کامل و بالایی دارند زیرا در بخش یک سوم بالایی صورت نتایجی که از بوتاکس حاصل می شود ،قابل پیش بینی می باشد.

بوتاکس به چه معنی می باشد؟

در حقیقت بوتاکس همان سم بوتالینیوم می باشد،این سم حاصل باکتری مخصوصی به نام کلستریدیوم بوتولینیوم است که موجب ایجاد مسمومیت غذایی بوتولیسم می شود .این سم یکی از قوی ترین خطرناک ترین سم هایی می باشد که به وسیله بشر ساخته شده است.این سم می تواند تمام ماهیچه های ارادی و غیر ارادی بدن را فلج نماید ،امروز روز از خاصیت این سم برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده می گردد و همین طور تزریق آن در زیبا سازی و جوان سازی پوست دارای کاربرد وسیعی می باشد.

در حقیقت بوتاکس ویا تزریق سم بوتالینیوم با سه هدف انجام می گردد:۱-بالا بردن زیبایی و جوانسازی پوست۲-کم کردن تعریق مفرط ۳- کنترل نمودن اسپاسم های عضلانی.بوتاکس زیبایی با دوز های پایین در عضلاتی خاص و به وسیله پزشک متخصص و مجاز تزریق می گردد .و موجب می شود سیگنال های عصبی و شیمیایی به بافت های عضله ها ارسال نشود و در نتیجه با کم شدن فعالیت های عضلانی که موجب ایجاد خط اخم می گردد ،از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند در حقیقت اگر انقباض در عضلات زیرین روی ندهد ،چین و چروک نیز ایجاد نخواهد شد.

در اینجا نباید از این نکته غافل شد که بوتاکس جهت چین و چروک هایی که به دلیل انقباض عضلانی رخ داده اند ،تاثیرگذار است ولی این روش نمی تواند برای چین و چروک های روی داده از افزایش بیش از اندازه سن یا افتادگی پوست و کاهش حجم پوست تاثرگذار باشد.

بخوانید :  پروتز چانه , قیمت و هزینه پروتز چانه با تزریق چربی

در واقع نتیجه نهایی حاصل از تزریق بوتاکس به مقدار زیادی به مهارت تزریق کننده بستگی دارد ،ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای انجام این کار از پزشکان متخصص و باتجربه بهره بگیرید تا درمانی بدون خطر و ایمن ،با کمترین اختلال در پیش رو داشته باشید.

انواع مختلف مارک های بوتاکس عبارت اند از:

زئومین

این ماده برای درمان لفارواسپاسم(پلک زدن بی اختیار) و خط های اخم متوسط تا شدید دارای کاربرد می باشد و مورد تایید هم قرار گرفته است.در واقع فرمول جدیدی از بوتولینیوم تیپ A زئومین می باشد.

دیسپورت

دیسپورت یک نورتوکسن (سم عصبی) می باشد که به وسیله مولکول های پروتئین احاطه شده است .به کمک این سم عصبی از ارسال سیگنال های مغز به عضلات جلوگیری می گردد.

نرونوکس

این محصول جدیدا تولید شده است که نوعی سم بوتولینیوم می باشد .با تزریق اندازه(دوز)درمانی نرونوکس در داخل عضلات موجب می شود که ارتباط عصبی – شیمیایی عضله قطع گردد.

مسپورت

از برند های بوتاکس که در داخل کشور خودمات تولید می شود مسپورت می باشد.می توان گفت که این محصول از نظر اقتصادی به صرف بوده و هزینه کمی برای بیمار در بر دارد در صورتی که برای از بین بردن چین و چروک صورت بسیار تاثیرگذار می باشد.

کانیتوکس

در واقع کانیتوکس از سم بوتولینوم به دست آمده است و بیشتر برای درمان انواع چین و چروک صورت از جمله خطوط لبخند ،چین و چروک پیشانی و خطوط پا کلاغی و خطوط اخم دارای کاربرد می باشد.

درماتوکس

درماتوکس فرمولی برای سلامتی پوست می باشد که دارای کاربرد زیادی برای درمان لیست طویلی ازبیماران تولید شده می باشد.طبق ادعای تولیدکنندگان ،این محصول برای هر بخش از بدن دارای منافعی می باشد.

به چه دلیل از بوتاکس استفاده می شود؟

حرکت عضلات صورت یک مسئله عادی می باشد،حرکت عضلات صورت به شکل چین و چروک ظاهر می گردد ،جهت جلوگیری از حرکت این عضلات که موجب ایجاد چین و چروک می شوند از بوتاکس استفاده می کنند.همان گونه که می دانیم خط اخم یکی از شایع ترین خطوطی می باشد که در اکثر اشخاص ایجاد می گردد،در حقیقت این با حرکات معمول ابرو به وسیله فرد به وجود می آید ،که با تزریق بوتاکس به ماهیچه هایی که ابروها را بالا می برند می توان از این کار پیشگیری کرد و با حرکات معمول ابرو به وسیله شخص حالت طبیعی چهره حفظ می گردد.

چه اشخاصی بهتر می باشد که تزریق بوتاکس را انجام دهند؟

کسانی که در صورت خود دارای چین و چروک هستند و یا خطوطی در جهره دارند و می خواهند آن ها کاهش بدهند می توانند از این روش بهره ببرند.ولی اشخاصی که در زیر ذکر می گردند نباید تزریق بوتاکس را انجام بدهند:

  • زنان باردار و زنانی که به نوزاد خود شیر می دهند.
  • افرادی که دچار عفونت پوستی می باشند.
  • اشخاصی که به بوتاکس آلرژی و حساسیت دارند.
  • کسانی که دچار بیماری می باشند که ماهیچه ها و اعصابشان را تحت تاثیر قرار می دهد.

با استفاده از بوتاکس چه بخش هایی از بدن را می توان درمان نمود؟

  1. رفع نمودن چین و چروک های دور چشم . خط های زیر چشم
  2. رفع نمودن خط های پیشانی ،خط ابرو،چین و چروک های عمودی پیشانی
  3. برطرف نمودن عدم تقارن پلک ها یا ابروها
  4. برطرف نمودن چین و چروک های اطراف بینی
  5. رفع افتادگی پلک
  6. اصلاح نمودن سوراخ های بینی
  7. برطرف نمودن خط لب،خط فک
  8. لیفت ابرو و فرورفتگی چانه
  9. برطرف نمودن خط های پیشانی ،خط ابرو،چین و چروک های عمودی پیشانی
بخوانید :  عمل پروتز سینه ،مزایا و عوارض و هزینه عمل پروتز سینه

به غیر از مواردی که در بالا ذکر شد ،بوتاکس با مسدود کردن مسیر مواد شیمیایی فعال کننده غدد تعریق جهت درمان تعریق مفرط زیر بغل استفاده می گردد.تزریق بوتاکس همین طور برای مواردی مثل زاویه دار کردن صورت ،اصلاح لبخند لثه ای،درمان عدم تقارن در صورت و همین طور غبغب نیز تاثیرگذار استو اثرات بسیار خوب و معجزه آسایی در درمان سردرد های میگرنی داشته است.

کسانی که در صورت خود چین و چروک های عمیقی دارند ،می توانند با بوتاکس این خطوط را کم کنند ،ولی باید فرامش نکنید که چین و چروک های عمیق به صورت کامل با بوتاکس رفع نمی گردند.

تزریق بوتاکس را به چه صورتی و چگونه انجام می دهند؟

بیمار به صورت راحت روی تختی که دارای تکیه گاه می باشد می نشیند ،بخش های مورد نظر جهت تزریق باید تمیز گردند ،این کار را به وسیله یک پاک کننده غیر الکلی تنجام می دهند،عضلاتی که بایست در آن ها تزریق انجام گردد با نشانگر پوست(اسکین مارکر)،روی آن ها نشانه گذاری انجام می دهند .جای گذاری دقیق نقاط تزریق میان افراد گوناگون متفاوت می باشد و به فعالیت های ماهیچه مورد نظر زمان چروک خوردن بستگی دارد پس از آن پزشک برای بخش های تحت درمان از بی حسی موضعی استفاده می نماید ،بعد با یک سوزن کوچک و سرنگ یک بار مصرف مقدار اندکی از سم بوتالینیوم را در محل مورد نظر تزریق می کنند.

بوتاکس

الگوی عمودی تزریق شامل دو یا سه ناحیه در اطراف چشم و چهار تا پنج ناحیه در اطراف پیشانی می باشد.البته می شود برای نواحی دیگر هم از این تزریق استفاده نمود که به نوع چین و چروک و میزان نتایج مورد نظر مشتری وابسته می باشد.تزریق بوتاکس به ماهیچه ها تقریباً ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد .در صورتی که در محل تزریق خون ریزی رخ دهد می شود با فشار دادن آن قسمت از این خونریزی جلوگیری به عمل آورد و همین طور می توان با تاباندن نور به محل تزریق از کبودی پوست پیشگیری کرد.

در چه قسمت هایی از بدن می توان بوتاکس تزریق نمود؟

  • در ماهیچه هایی که در بدتر شدن خطوط پیشانی دارای سهم می باشند: ماهیچه ی پیشانی ماهیچه ای می باشد بزرگ که کل پیشانی را می پوشاند .زمانی که این ماهیچه منقبض می شود خطوط پیشانی برجسته تر می گردند.
  • عضلاتی که در بالا بردن کنار ابرو دارای سهم می باشند: عضله حلقوی چشم،ماهیچه های حلقه ای شکل در اطراف چشم می باشد زمانی که به این ماهیچه بوتاکس دور چشم تزریق گردد ،لبه بیرونی ابرو کمی به بیرون کشیده می شود و به آن بالا کشیدن (کنار) ابرو می گویند.این کار معمولا با تزریق بوتاکس در پیشانی ترکیب می گردد.

پس از تزریق بوتاکس بیمار چه باید بکند؟

بعد از اتمام تزریق ،بیمار به مدت ۲تا ۵ دقیقه بایست بر روی تخت معاینه به حالت نیمه نشسته یا تخت استراحت کند،تا پزشک از مساعد بودن شرایط او اطمینان حاصل نماید.بعد از آن هم بیمار باید به مدت ۲ تا ۴ساعت دراز نکشد.برای اینکه بوتاکس بتواند به انتهای عصبی برسد و انقباض را تحریک کند حداقل به ۲ تا ۴ روز زمان نیاز می باشد .نتیجه حاصل بعد از اینکه بوتاکس انجام شد به صورت کامل ۱۰ تا ۱۴ روز قابل مشاهده است.به همین خاطر بعد از دو مرتبه انجام تزریق می توان نتایج بهتر و رضایت بخش تری را مشاهده کرد.

بهبودی بعد از تزریق بوتاکس

شما بعد از گذشت چند روز می توانید نتیجه را مشاهده نمایید،ولی تاثیر کامل پس از گذشت ۱۰ روز از تزریق قابل مشاهده خواهد بود .جهت بهبودی زودتر و نتیجه دلخواه بیماران باید یک سری نکاتی را رعایت کنند که عبارت اند از:

  1. از ماساژ دادن پیشانی و خوابیدن روی پیشانی خودداری کنید.زیرا با این کار امکان دارد بوتاکس به سمت پلک بالایی جابه جا شده و باعث احساس سنگینی در پلک های یا حتی افتادگی پلک ها گردد.
  2. در همان روز و بعد از انکه تزریق را انجام دادید بایست از فعالیت و ورزش های سنگین که موجب گرفتگی عضلات می شوند ،پرهیز کنید همین طور از لوله های گرم هم استفاده نکنید.
  3. در صورتی که دچار سردرد خفیفی شدید ،می توانیداز مسکن های پاراستامول استفاده نمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب ناب از سراسر وب و آدرس drdr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 268
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 95
:: باردید دیروز : 382
:: بازدید هفته : 95
:: بازدید ماه : 2449
:: بازدید سال : 4308
:: بازدید کلی : 13124